Christinelicious

Nybakat!

Välkommen! april 1, 2010

Filed under: Uncategorized — Christine @ 6:45 e m

Här kommer mitt första blogginlägg någonsin.

Jag börjar med lite historik, några av de saker som jag bakat senaste tiden. I fortsättningen så är tanken att jag ska skriva här varje gång jag bakat något intressant. Både med bild och recept, men till att börja med får ni nöja er med dessa bilder:

Smörgåstårta

Double chocolate muffins med vit och mörk choklad

Marias födelsedagstårta med lila marsipan

Surdegslimpa

 

5 Responses to “Välkommen!”

  1. Rebecka Says:

    mumsigt 🙂 smörgåstårtan ser ju professionell ut 🙂

  2. mikael Says:

    den där tårtan var ju faktiskt mighty tasty må jag säga.

  3. maria Says:

    vilken fin design du har fått till!!
    Min tårta är den finaste!!

    • Önskar att de va jag som gjorde designen. De va tyvärr en färdig layout. Men när jag har tid ska jag försöka mig på en egen css. Helt klart är din tårta underbar :D..den är ju lila 😀

  4. Sofia Says:

    Shit va duktig du är! Det hade jag väll en uppfattning om innan också men nu är jag väldigt imponerad!
    Söt blogg också =)


Lämna en kommentar